2011. június 3., péntek

Szavazás, avagy amiért igazán megéri ;)

Sziasztok! :D


Aennie és Pixiee, azaz Mi úgy döntöttünk, megpróbálkozunk egy saját, közös történettel.


Arra gondoltunk, hogy megadunk pár dolgot az első két fejezetből, és a megadott információk alapján Ti adhattok címet a történetnek.
A Címeket egy bizonyos határidőig küldhetitek be az e-mail címünkre. Amikor minden játékos elküldte az ötletét, szavazásra bocsátjuk az oldalon.
És, hogy tétje is legyen azért, akinek a Címe elnyeri tetszéseteket, megkapja előre az első fejezetet.
Reméljük, tetszik az ötletünk, és sokan benne lennétek!
Nagyon örülnénk neki, ha minél többen részt vennétek benne.
Sok sikert kívánunk!

Az e-mail cím a következő:

 
Üdv.: Aennie és Pixiee





A közös történetünk rövid ismertetője: 


Amber végre megkapta élete munkáját. Ám minden jóban van valami rossz: ebben az esetben pedig az arrogáns és a végletekig nyers munkatárs, David.  És hogy minden bonyolódjon, megadatik a lehetősége a lánynak a kiugrásra, mégpedig a feltörekvőben lévő, betiltandóan szexi Dj Aaron Davis személyében. Vajon az Éden vagy a Pokol lesz az, ami végig fogja kísérni Amber sorsát? Tarts velünk, és tudd meg!


Részletek a történetből: 


„Fantasztikus!  El fogok késni az első napomon! Gyorsan kifizettem a fánkjaimat, majd gyors léptekkel távoztam is. Viszont oda fenn még mindig nem akarják, hogy jó legyen az első napom, ugyanis amilyen nagy hévvel csörtettem ki a kávézóból, bele ütköztem valakibe. Természetesen a fánkjaim kiborultak a dobozból, ráadásul még ez a pasi is itt ordibál.
-  Nem tudsz a lábad elé nézni? Nem látsz, bogaram? – kérdezte, de inkább üvöltötte az idegen. Mit ordibál itt nekem? Nem az ő fánkjai mentek tönkre, és különben is, miért nem figyel oda jobban ő is.
-  Már Bocsánat! Te is igazán szétnézhetnél, amikor közlekedsz! – fújtatva dobbantottam egyet a lábammal és elindultam a szemetes felé kidobni a fánkokat.
-  Az én fánkjaim mentek tönkre! Jesszus! – folytattam, majd gyilkos pillantásokat lövelltem felé. Talán, ha más körülmények közt futok vele össze még jóképűnek is nevezném, de most csak a „merénylőmet” látom benne.
-  Talán egy kicsit tovább kéne látnod a fenn hordott orrodnál, bogárka. – vágott vissza. Azt hittem egyből elmegy, de még morgott valamit az orra alatt és belépett az üzletbe.”


„- Na látod Bogaram, innentől lesznek érdekesek a dolgok.  Éreztem, hogy elpirulok, éreztem, hogy felmegy bennem a pumpa, de aztán rendeztem a vonásaimat és egy édes mosolyt villantva csak ennyit feleltem:
- Ahogy látom, gondjaid vannak a memóriáddal, bogaram.  Amber Miriam Carrigan vagyok, tudod, akinek tartozol 4 fánkkal, és aki simán felnyomhat szexuális zaklatásért, ha nem hagyod abba a bogaramozást. – Mosolyogtam még mindig.  Na ettől aztán az arcára fagyott az a hülye mosoly…”

6 megjegyzés:

  1. David Harwood! :D Anyám de jó pasi!!!! :D:D:D:D Nagyon eltaláltátok! :) Hajrá lányok! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük Kathy! :D
    Próbálkozunk:) Reméljük tetszeni fog a történetünk;)

    puszi: Pixiee

    VálaszTörlés
  3. Köszi Kathrine!
    Hát igen, törekedtünk a lehető legjobbra ;)

    VálaszTörlés
  4. A kérdésem, hogyan találjunk ki egy sztorinak címet, úgy, hogy nem tudjuk mi lesz utána?? Mivel ezért szokta az író kitalálni többnyire, vagy ha tudjuk az egész sztorit, úgy is jó, de így kis részletből szerintem nagyon nehéz lenne címet adni neki, de és az "Éden vagy Pokol"-ra szavaznék, ha már így írtátok, sztem találó!! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát úgy gondoltuk, hogy így lesz igazán érdekes a címadás. :D
    Direkt adtunk meg csak ennyi információt, bár én úgy gondolom, hogy minden benne van a leírásban és részletekben, ami segíthet egy jó kis ütős címet adni. És nem utolsó sorban nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki milyen következtetéseket von le, és ezekből milyen cím születik.
    És tetszik az " Éden vagy Pokol". :DD

    VálaszTörlés